Ένα ενημερωτικό φυλλάδιο κυκλοφόρησε ο Δήμος Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας με το οποίο ενημερώνει για το έργο υπογειοποίησης των οδών πέριξ του γηπέδου. Βασικό σλόγκαν: «Θέλουμε ένα γήπεδο για την πόλη και όχι μια πόλη για το γήπεδο».
Αντιγράφουμε:
Τι σχεδιάζουν για το κέντρο του Δήμου μας;
Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε διαβούλευση από την Περιφέρεια Αττικής η υλοποίηση ενός σχεδίου της εταιρείας ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Α.Ε., στο οποίο προβλέπεται:
Αντιγράφουμε:
Τι σχεδιάζουν για το κέντρο του Δήμου μας;
Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε διαβούλευση από την Περιφέρεια Αττικής η υλοποίηση ενός σχεδίου της εταιρείας ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ Α.Ε., στο οποίο προβλέπεται:
- Η υπογειοποίηση τμημάτων των οδών Πατριάρχου Κωνσταντίνου – Φωκών – Χρ.Σμύρνης σε μήκος 275 μ. ακριβώς μπροστά από το υπό ανέγερση γήπεδο.
- Το υπόγειο τμήμα θα χρησιμοποιηθεί ως είσοδος οχημάτων στο υπόγειο πάρκινγκ του γηπέδου, που προορίζεται για πρόσωπα VIP και συντελεστές των αγώνων. Για τον ίδιο λόγο θα χρησιμοποιηθεί και τμήμα της οδού Χρυσ. Σμύρνης.
- Η κατάργηση της σύνδεσης της οδού Χρ. Σμύρνης με την Πατριάρχου Κωνσταντίνου και της Πατριάρχου Κωνσταντίνου με την οδό Ιωνίας.
- Η μετατροπή της κεντρικής Πλατείας (Πατριάρχου) της Ν. Φιλαδέλφειας σε κυκλικό κόμβο χωρίς σηματοδότες για τους πεζούς.
- Η μετατροπή της διασταύρωσης Φωκών – Δεκελείας – Πίνδου – Τρυπιά σε κυκλοτερή κόμβο χωρίς σηματοδότες για τους πεζούς.
- Μόνιμη και σοβαρή καθημερινή κυκλοφοριακή επιβάρυνση αφού καταργούνται αρκετές διαμπερείς κινήσεις και μεταφέρεται ο φόρτος στην ήδη κορεσμένη Λ. Δεκελείας.
- Μόνιμα καθημερινά θέματα οδικής ασφάλειας. Σοβαρά εμπόδια στην κίνηση των πεζών, των παιδιών, ηλικιωμένων, ΑΜΕΑ, γονιών με καροτσάκι, καθώς και στις άλλες χρήσεις αναψυχής, εστίασης, υπηρεσιών, λόγω των κυκλοτερών κόμβων.
- Όμοια οι ράμπες καθόδου -ανόδου στο υπογειοποιημένο τμήμα δημιουργούν ένα μόνιμο φραγμό στην κίνηση πεζών σε μήκος 341 μ. (μεγαλύτερο δηλαδή από το τμήμα που πεζοδρομείται).
- Η κυκλοφορία θα διακόπτεται εκ των πραγμάτων τις ώρες των αγώνων και τα οχήματα θα εγκλωβίζονται στο υπογειοποιημένο τμήμα.
- Σοβαρή και μεγάλη όχληση την περίοδο της κατασκευής επί πολλούς μήνες ή και χρόνια λόγω σκόνης, θορύβου, ρύπανσης, παρεμβάσεων στο ρέμα Γιαμπουρλά, μετατόπισης των δικτύων των οργανισμών κοινλης ωφέλειας και κυκλοφοριακό χάος αφού δεν έχει προβλεφθεί πώς θα κινούνται τα οχήματα.
- Σοβαρή αλλοίωση της όψης και της φυσιογνωμίας του παραδοσιακού οικισμού, αύξηση θορύβου, επιπτώσεις στις χρήσεις γης.
- Το σχέδιο αυτό παράγει ένα μικρό χώρο εκτόνωσης των φιλάθλων για τις λίγες ημέρες και ώρες των αγώνων και εισόδους για τον υπόγειο χώρο στάθμευσης του γηπέδου. Πρόκειται για δύο θέματα που μπορούν να λυθούν και χωρίς την υπογειοποίηση.
- Η κίνηση των οχημάτων δεν θα εξυπηρετείται από τα λίγα μέτρα της υπογειοποίησης. Για να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων θα έπρεπε το υπογειοποιημένο τμήμα να καταλήγει στην Εθνική οδό.
- Καταργείται η κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου η οποία παραδόθηκε το 2013. Η υλοποίηση της μελέτης είχε ήδη ενταχθεί προς χρηματοδότηση στον προϋπολογισμό της Περιφέρειας Αττικής με 1,5 εκατ. ευρώ και αφορά όλη τη Ν. Φιλαδέλφεια.
- Το έργο θα υλοποιηθεί με δημόσια χρηματοδότηση και προεκτίμηση τα 15 εκατ. ευρώ (!)
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου