ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Ομιλία Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στα εγκαίνια παράδοσης στην κυκλοφορία του αυτοκινητοδρόμου «Κόρινθος–Τρίπολη- Καλαμάτα» και «Λεύκτρο – Σπάρτη»



Ομιλία Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στα εγκαίνια παράδοσης στην κυκλοφορία του αυτοκινητοδρόμου «Κόρινθος–Τρίπολη- Καλαμάτα» και «Λεύκτρο – Σπάρτη» από τον Πρωθυπουργό, κ. Αλέξη Τσίπρα

Κύριε Πρωθυπουργέ, κύριε Δήμαρχε, φίλες και φίλοι,

η σημερινή επίσκεψη δεν είναι μια φιέστα επικοινωνιακού τύπου. Δεν έχει μεταφερόμενους εργαζομένους και μηχανήματα. Δεν θα ακούσετε εξαγγελίες ψεύτικων χρονοδιαγραμμάτων.

Σήμερα παραδίδεται το πρώτο από τα πέντε μεγάλα έργα παραχώρησης. Το Φεβρουάριο του 2015 τα μεγάλα έργα της χώρας ήταν σταματημένα, τελματωμένα, με πλήθος προβλημάτων, με μεγάλες εκκρεμότητες στις απαλλοτριώσεις, στις αρχαιολογικές εργασίες, σε πλήθος τεχνικών ζητημάτων. Επιπροσθέτως είχε κι ένα ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα: Είχε σταματήσει η χρηματοδότησή του από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τις ιδιωτικές Τράπεζες που τον χρηματοδοτούσαν.

Ο Μορέας, που σήμερα παραδίδεται από τον Πρωθυπουργό.

Η πρόβλεψη για τα έργα παραχώρησης ήταν μία: Δεν προλαβαίνουμε. Οι συνέπειες θα ήταν καταστροφικές. Θα χρειαζόμασταν πάνω από ένα μνημόνιο, για να επιστρέψουμε τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και πολλά ακόμη σε ρήτρες.



Φίλες και φίλοι,

σήμερα αποδεικνύουμε ότι τα καταφέρνουμε με σκληρή δουλειά, με συλλογική δουλειά, με δημιουργική διάθεση αλλά και με πιστή τήρηση του καθήκοντός μας για την υπεράσπιση του δημόσιου συμφέροντος, του κάθε ευρώ του Έλληνα πολίτη.

Σήμερα αποδεικνύουμε ότι θα καταφέρουμε και την ολοκλήρωση των έργων και την ολοκλήρωση της εξόδου από την κρίση και την ύφεση. Τα οφέλη για την περιοχή και οι αναπτυξιακές δυνατότητες που πλέον αποκτά με την ολοκλήρωση των έργων είναι τόσο μεγάλες και προφανείς που δε χρήζουν κανενός επιχειρήματος.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για τη συμβολή τους, τη μεγάλη τους συμβολή στην ολοκλήρωση του έργου όλους τους συντελεστές, τα στελέχη και τους συναδέλφους μηχανικούς του υπουργείου, τους εργαζομένους μηχανικούς και το τεχνικό δυναμικό των εργοληπτικών επιχειρήσεων, τους μελετητές και τους συμβούλους, ακόμη και τους νομικούς που είναι από τις λίγες φορές που τους ευχαριστούμε, δε συνηθίζεται...

Θα ήθελα να συγχαρώ τους εργολήπτες, όχι μόνο για τον άρτιο και ποιοτικό τρόπο που εργάστηκαν και για την παράδοση του έργου, αλλά γιατί, με τη συμφωνία που έγινε στην αναθεώρηση του έργου, άνοιξε ο δρόμος για τη βελτίωση των κοινωνικών προβλέψεων σε όλες τις παραχωρήσεις, για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος σε όλες τις παραχωρήσεις και για την καταβολή λιγότερων αποζημιώσεων. Και η αλήθεια πρέπει να λέγεται.

Αυτά ξεκίνησαν από τη διαπραγμάτευση που έγινε με το Μορέα. Μαζί με το έργο τελειώνουν οι καθημερινές οχλήσεις του βουλευτή, του κυρίου Κωνσταντινέα, και της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, της κυρίας Κοζομπόλη.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους εμπλεκόμενους υπουργούς για τη συλλογική δουλειά, τον Αλέκο Φλαμπουράρη, τον Αλέξη Χαρίτση, το Νίκο Ξυδάκη και τον Αριστείδη Μπαλτά, τον Πάνο Σκουρλέτη και κυρίως τον Πρωθυπουργό για το σύνολο των πολιτικών κατευθύνσεων, τη στήριξη και τις προτεραιότητες που έθεσε για την ολοκλήρωση των έργων. Τον ακολουθεί η ιδιότητα του μηχανικού Πρωθυπουργού και όχι απλώς του Πρωθυπουργού.

Φίλες και φίλοι,

σε όλη τη χώρα και στη Μεσσηνία, έχουμε ακόμη να κάνουμε πολλά. Ξεχωρίζω τα αντιπλημμυρικά έργα στις γειτονιές, τις φτωχογειτονιές της Καλαμάτας, το αεροδρόμιο και τα επόμενα εγκαίνια που θα κάνει πάλι ο Αλέξης – αλλά όχι στα λόγια όπως μέχρι τώρα πολλοί έλεγαν, αλλά στην πραγματικότητα, όπως και το σημερινό έργο – τον δρόμο «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος».

Φίλες και φίλοι,

πετύχαμε σε λιγότερο από δυο χρόνια ό,τι δεν πέτυχαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις σε δέκα χρόνια. Κι εμείς κρινόμαστε απ’ αυτό, από την αποτελεσματικότητα, τη διαφάνεια και το κόστος των έργων. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν Υπουργό, Περιφερειάρχη ή Δήμαρχο.

Καλώ τον Πρωθυπουργό στο βήμα για την παράδοση του ολοκληρωμένου έργου του Μορέα στο μοναδικό ιδιοκτήτη, στον ελληνικό λαό, στους πολίτες της Πελοποννήσου και της Μεσσηνίας.

Σας ευχαριστώ πολύ.

ΣΧΟΛΙΟ: Η αποστολή των κειμένων σας στην ΠΛΑΤΕΙΑ κε υπουργέ θα σας κάνει στόχο των συντρόφων σας στο Χαλάνδρι, εκείνων που μας αποκαλούν ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΑ, οπότε θα σας συνιστούσαμε να αποφεύγετε τις κακές συναναστροφές για να μην θυμώσει η νονά και τα οικόσιτα του Συμεών.
 Εμείς - βέβαια - από την πλευρά μας ό,τι μας στέλνετε το ανεβάζουμε, όπως κάνουμε πάντα και ευθύνη δεν έχουμε διότι σας προειδοποιήσαμε. 


Πηγή
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ENA KI ENA news Αττική

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video