Αρκετά σχόλια και email έχουν εμφανιστεί τις τελευταίες μέρες σχετικά με το Δημοτικό σχολείο του Αιαντείου και την έλλειψη αιθουσών. Το θέμα δεν είναι καινούργιο αφού και στο παρελθόν είχαν προκύψει διαμαρτυρίες και εντάσεις γύρω από το συγκεκριμένο θέμα.
Δύο είναι οι αιτίες που κατά την γνώμη μας προκαλούν αυτή την ένταση α) το συγκεκριμένο σχολείο εξυπηρετεί περιοχές που καλύπτουν γεωγραφικά μεγάλο μέρος του νησιού και β) η συνεχόμενη αύξηση μαθητών στις περιοχές αυτές αφού πολλοί που είχαν εξοχικές κατοικίες στην Σαλαμίνα την επιλέγουν πλέον ως μόνιμη κατοικία.
Ειδικά στις εγγραφές της πρώτης τάξης, όπου τα "πρωτάκια" αυξάνονται διαρκώς και που με την εγγραφή τους εξασφαλίζουν την φοίτηση τους και για τις υπόλοιπες τάξεις στο συγκεκριμένο σχολείο, τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες είναι πολλές.
Παρόμοια προβλήματα εμφανίζονται και στα υπόλοιπα σχολεία της Σαλαμίνας, δημοτικά και γυμνάσια αφού σε πολλές περιπτώσεις συντηρείται αβάσιμα κατά την γνώμη μου ο μύθος των καλών και κακών σχολείων με αποτέλεσμα μαθητές που δεν ζουν σε περιοχές ευθύνης των συγκεκριμένων σχολείων να φοιτούν σε αυτά με πλαστές δηλώσεις κατοικιών παππούδων θείων και λοιπών συγγενών.
Στο επίκεντρο των διαμαρτυριών τις περισσότερες φορές βρίσκονται οι διευθυντές. Χωρίς να θέλω να τους απαλλάξω από τις όποιες ευθύνες τους, καλούνται να λύσουν προβλήματα που υπερβαίνουν τις αρμοδιότητες τους όπως κτιριακά, προβλήματα μετακινήσεων κ.α.
Επανερχόμενοι στο θέμα του Αιαντείου, στο παρελθόν είχαν γίνει προσπάθειες να λειτουργήσει το δημοτικό στην Κακή Βίγλα χωρίς όμως να έχουν ευοδωθεί, έτσι πολλά παιδιά που ζουν σε πολλές περιπτώσεις αρκετά κοντά στο σχολείο αναγκάζονται να φοιτούν σε σχολεία άλλα προκειμένου να εξυπηρετηθούν παιδιά από άλλες περιοχές μακρινότερες.
Επαναλαμβάνω ότι το πρόβλημα είναι πολύπλευρο και υπερβαίνει το τοπικό επίπεδο αφού έχει να κάνει και με αποφάσεις που αφορούν την παιδεία και την έλλειψη χρηματοδότησής της όλα αυτά τα χρόνια.
Δύο είναι οι αιτίες που κατά την γνώμη μας προκαλούν αυτή την ένταση α) το συγκεκριμένο σχολείο εξυπηρετεί περιοχές που καλύπτουν γεωγραφικά μεγάλο μέρος του νησιού και β) η συνεχόμενη αύξηση μαθητών στις περιοχές αυτές αφού πολλοί που είχαν εξοχικές κατοικίες στην Σαλαμίνα την επιλέγουν πλέον ως μόνιμη κατοικία.
Ειδικά στις εγγραφές της πρώτης τάξης, όπου τα "πρωτάκια" αυξάνονται διαρκώς και που με την εγγραφή τους εξασφαλίζουν την φοίτηση τους και για τις υπόλοιπες τάξεις στο συγκεκριμένο σχολείο, τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες είναι πολλές.
Παρόμοια προβλήματα εμφανίζονται και στα υπόλοιπα σχολεία της Σαλαμίνας, δημοτικά και γυμνάσια αφού σε πολλές περιπτώσεις συντηρείται αβάσιμα κατά την γνώμη μου ο μύθος των καλών και κακών σχολείων με αποτέλεσμα μαθητές που δεν ζουν σε περιοχές ευθύνης των συγκεκριμένων σχολείων να φοιτούν σε αυτά με πλαστές δηλώσεις κατοικιών παππούδων θείων και λοιπών συγγενών.
Στο επίκεντρο των διαμαρτυριών τις περισσότερες φορές βρίσκονται οι διευθυντές. Χωρίς να θέλω να τους απαλλάξω από τις όποιες ευθύνες τους, καλούνται να λύσουν προβλήματα που υπερβαίνουν τις αρμοδιότητες τους όπως κτιριακά, προβλήματα μετακινήσεων κ.α.
Επανερχόμενοι στο θέμα του Αιαντείου, στο παρελθόν είχαν γίνει προσπάθειες να λειτουργήσει το δημοτικό στην Κακή Βίγλα χωρίς όμως να έχουν ευοδωθεί, έτσι πολλά παιδιά που ζουν σε πολλές περιπτώσεις αρκετά κοντά στο σχολείο αναγκάζονται να φοιτούν σε σχολεία άλλα προκειμένου να εξυπηρετηθούν παιδιά από άλλες περιοχές μακρινότερες.
Επαναλαμβάνω ότι το πρόβλημα είναι πολύπλευρο και υπερβαίνει το τοπικό επίπεδο αφού έχει να κάνει και με αποφάσεις που αφορούν την παιδεία και την έλλειψη χρηματοδότησής της όλα αυτά τα χρόνια.
by noreply@blogger.com (SALAMINA-PRESS)
via SALAMINA-PRESS
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου